Кошик
339 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ООО «2Д»
+380672770510
+380672770510
+380631925948
+380509442154

Технологія фарбування автомобіля

Технологія фарбування автомобіля

 

Фарбування автомобіля досить складний технологічний процес, що включає в себе ремонт кузова автомобіля, шпатлювання, грунтування, ремонт бамперів, поліровка, антикорозійна обробка автомобіля та інші роботи, які передбачає кузовний ремонт. Сьогодні автомобільні фарби випускаються практично будь-яких кольорів (включаючи підбір автоемалей), а різноманітність марок просто шокує і здатне здивувати навіть досвідченого людини.

Розглянемо такий момент як технологія фарбування автомобіля. Почнемо з акриловою автофарби. Відразу скажемо, що акрилова автофарба схожа з нанесенням з акриловим лаком.

Як розлучаються акрилові продукти? Потрібно розуміти, що акрилова автофарба висихає за рахунок реакції фарби з затверджувачем і з повітрям. Тому затверджувач необхідно додавати в повному обсязі. Тобто якщо на літр автофарби необхідно додати півлітра затверджувача і 20 відсотків розчинника, то спочатку в автокраску додається отверджувач в повному обсязі, а потім ця суміш розводиться до робочої в'язкості розчинником. Необхідно змішувати саме в такій послідовності.

Технологія фарбування автомобіля акрилової автокраской.

Зазвичай коли робиться якісний кузовний ремонт, то акрил наноситься в три шари. Перший шар напилюється тонко, як би дається підкладка. Другий це основний шар і дається нормальної товщини. А третій можна розбавити трохи порідко і зробити в розлив. Правда, потрібно не переборщити з розчинником, щоб не з'явилися патьоки. Також необхідно не забувати про покриваності (це буде видно при першому шарі). Різні кольори автофарби мають різну щільність, наприклад, червоні кольори вкривають набагато гірше, ніж білий.

Покриття лаком акрилові автоемалі.

Стандартна технологія фарбування автомобіля не вітає покриття акрилових автоемалей лаком. Для покриття лаком існують спеціальні автофарби під лак. Але дуже часто майстри роблять таку роботу, щоб отримати покращений блиск покриття і більш глибокий колір. Для того щоб покривати акрилову автокраску лаком, її необхідно повністю висушити. Тобто має пройти час повної полімеризації. Ніяких шарів «мокрий по мокрому» робити не можна. Потім покриття заматовывается дрібним наждачним папером і покривається зверху акриловим лаком. Лак накладається за стандартною технологією фарбування автомобіля. Напевно немає сенсу зупинятися на цьому більш детально. Лише відзначимо, що якщо бажаєте отримати покриття лаком, то розумніше використовувати для цього спеціальну автокраску, яка призначена для покриття лаком. Зазвичай її без проблем можна придбати на станціях, де проводиться підбір автоемалей.

Пам'ять першого шару.

Існує в технології фарбування автомобіля таке поняття, як пам'ять першого шару. Наприклад, якщо перший шар ЛКМ покласти з шагрень, то наступні шари будуть лягати приблизно з таким же ефектом. Якщо ж з першого шару, нанести покриття мокро в розлив, то наступні шари будуть лягати також. Пам'ятайте про цю особливості, коли будете виконувати кузовний ремонт.

Фарбування деталей.

Фарбування даху. Технологія фарбування автомобіля рекомендує фарбувати дах, та й взагалі великі деталі так: спочатку фарбується від себе і ведеться до центру деталі, потім необхідно перейти на протилежну сторону і починати фарбувати від центру деталі до себе. Тобто виходить як би безперервний рух. Якщо зростання дозволяє, то дах можна фарбувати стоячи на підлозі. Якщо ж машина велика, то необхідно встати на якесь піднесення, аж до драбини. Так само класична технологія фарбування автомобіля рекомендує фарбувати вертикальні деталі, починаючи знизу і йдучи вгору. Але малярі часто нехтують цим правилом, причому, не завдаючи шкоди роботі.

Деякі майстри дотримуються принципу фарбування деталей, що потрібно фарбувати так, як вони стоять на автомобілі. Тобто дах і капот тільки в горизонтальному положенні, а крила і двері тільки у вертикальному. Але такий принцип не завжди вірний. Це в основному відноситься до автокраскам типу металік. Т. к. в таких фарбах різна товщина шару і тиск пістолета можуть дати дуже сильні відтінки. Коли деталі далеко один від одного, то відтінок не замінений, але варто машину зібрати, як все стане видно. Тому не можна сказати, що технологія фарбування автомобіля підтримує такий принцип.

Відстань від пістолета до деталей.

На відстань в технології фарбування автомобіля впливає дуже багато факторів. Різні марки пістолета, ширина факела, сила подачі. У середньому майстри працюють з 15-20 см першими шарами, а останній (рідкий) шар наносять приблизно з 30-35 см. З великої відстані пістолет необхідно водити швидше. Але потрібно стежити, щоб не з'являлося шагрені. Особливо це стосується спекотної погоди і сухих розчинників. На великій відстані від деталі, автофарба може почати висихати на льоту і давати шагрень.

Також не варто забувати, що технологія фарбування автомобіля сильно залежить від температури. Для матеріалів температура +10 градусів С і +30 градусів С – це абсолютно різні умови. Від температури залежить вибір розчинника, число шарів і міжшарова витримка. Взагалі оптимальною температурою для фарбування автомобіля вважається 20-22 градуси С.

Працювати при фарбуванні необхідно в спеціальних гумових рукавичках. Саме спеціальних, а не звичайних медичних. Спеціальні вони тим, що витримують агресивні розчинники. Як правило, такі рукавички коштують дуже недорого, а працювати в них набагато краще. Також необхідним атрибутом при фарбуванні є фарбувальний комбінезон. Вони бувають як одноразові, так і багаторазові. Особливість їх у тому, що вони зменшують кількість пилу, яка злітає з звичайного одягу.

Кількість автофарби і витрата.

Расход материала зависит от того, какая технология покраски автомобиля была выбрана, от слоя нанесения и количества эти слоев. В среднем на стандартную машину (например ВАЗ 2110) уходит 2л. базы. Также 2л. лака. Все материалы указываются в неразбавленном состоянии. Т.е. растворитель и отвердитель не учитывается. Акриловой краски расход приблизительно такой же, как и у базы. Если говорить об алкидных автоэмалях, то их требуется на такой же автомобиль приблизительно 3 литра. Это если только сверху. Если красить и внутри, то 4 литра. Але знову ж таки це приблизні витрати і він може відрізнятися залежно від умов фарбування і звички роботи майстра.